Lycklig!

Jag är lycklig, väldigt ytligt lycklig. Men ändå lycklig. Ni kan inte aaaana hur bra det gick. Bilderna blev otroliga! Tjejen som sminkade mig var grym och hon ville jättegärna att jag skulle komma tillbaka för hon ville göra massa andra sminkningar också!
Fotografen var grym, sukt proffsig (duh?) och studion var hur mysig som helst. Man slappnade av så fort man kom in. Fick en kopp med te, som jag visserligen aldrig fick i mig av någon anledning men det var snällt att dom gjorde det.

Hade tyvärr bara råd med två atm. Men vi gick med på en deal att jag kunde få köpa fler bilder senare, typ nästa månad.

MEN ångesten håller såklart och börja bita på mig. För såklart kunde jag inte unvika den där jävla falafeln med M! Fan helvete, på måndag eller tisdag hade jag klarat en vecka. Det var längesen. När blev allt så svårt?


Kommentarer
pam viskar:

det där låter helt underbart.

Fler borde bry sig om sådant.



<3

2008-12-06 @ 08:08:22
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0