Lägenhet.

Åkte och tittade på lägenhet med M och R. Jag är ju som sagt förkyld så jag kände ju inte gubblukten dom kände men jag fullkomligt älskade lägenheten. 2700 i månaden och inget utropspris, det är ju galet! Det var ju ingen liten etta heller, den var stor! Stort badrum också. Jag ville flytta dit! Jag vill flytta dit.
Dom ville typ inte flytta dit för man kanske inte fick byta köksluckor och dom var ju sååå hemskt gula. KOM IGEN! Dom ska ju inte bo där hela sina liv och dom kommer ju antagligen få byta dom då det var lösa handtag och sånt.
Gah, dom fattar inte vad dom missar.
Fastan har gått jättebra idag. Sen imorse har jag gått ner nästan ett halvt kilo!<3

Kommentarer
nicole viskar:

Jo fast jag vet inte om jag vågar. har ju aldrig kännt sådär för en tjej förut, så de känns typ konstig. även fast jag inte tycker de är något fel med att gilla tjejer, men trodde bara att jag inte skulle göra det.. vi får se, hoppas jag får se henne igen iaf. hade tur, träffade på henne på systemet idag igen när jag var och handlade haha :) blev så glad! ..men jag tror endå inte att hon ser mig på det sättet endå, tråkigt nog...

2008-12-31 @ 00:25:09
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0