Cheesecake.

Det blev awesome. Luktade underbart. Var väldigt anorlunda från vanlig cheesecake visserligen, för den ställer man ju bara in i frysen. Den här ska man göra i ugnen.
Och jag tog ingenting. Galet duktig kände jag mig. Mmmhm.

Jag har märkt att jag inte kan sova längre, eller jag går inte och lägger mig längre. Klockan är fyra, jag har galen huvudvärk men jag går inte och lägger mig. Det måste ändras på.
Imorgon går jag och lägger mig senast elva så får det bli. Jag ska dessutom göra armhävningar, situps, rygglyft och något för benen.

Mitt största komplex innan var min mage. Jag HATADE den, helt sjukt mycket. Kan inte direkt säga att jag tycker om den men nu har jag större komplex för mina armar. Ni borde se dom, dom är som bildäck på rad. Jag lovar dom har gäddhäng som dallrar när man vinkar.
Akta dig om du känner mig och jag ska vinka på dig. Du kanske får gäddhäng slaget i anisktet om du står för nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0