11:41


Vaknar av galen huvudvärk. Det är typ migrän, känner det ända ut i käkarna. Och gissa vem jag ska träffa idag? Jo min svikare till bästis. Så galet pepp, njae inte direkt. Jag kommer väl riva honom sönder och samman med mitt humör idag. Haha, fast det har han nästan förtjänat.
Ska träffa L på samma gång igen, hoppas inte det blir konstigt. Men det tror jag inte, vi har pratat rätt mycket nu så det ska bli kul att träffa henne innan hon flyttar.

Fastan fortsätter!
Kämpa på nu, det här klarar vi lätt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0